Digivapaa kokouskokemus Nuuksiossa

Haluasimme pääkaupunkiseudulla, Nuuksion luonnon keskellä rauhassa sijaitsevan hotellin tarjoamien kokousmahdollisuuksien erottuvan muista kokoustiloista. 

Ihan uudet koronakestävät kokouskonseptit

Loimme Mäkitupa digifree -tuotteen, uuden brändi-ilmeen ja helposti toteutettavia ja myytäviä brändituotteita (muki, pipo, hihaheijastin). Konkretisoimme digifree -käytännön toteutuksen kännykkäpedin, brändätyn ruudunpuhdistusliina-peiton ja paijaustikkujen muodossa. Yritys sai valmiit Mäkitupa-materiaalit ja Dare-to-go-digifree teaserin Instagramiin.

Markkinointiin kehoitimme hotellia panostamaan suositusten keräämistä osaksi palveluprosessia, sillä suosittelumarkkioinnin avulla asiakkaat myyvät puolestasi. Ehdotimme kampanjaa b2b-suositusten keräämiseen ja samalla saamaan Nuuksion omat brändilähettiläät näkyviin.

“Ihmiset eivät ehkä muista mitä teit tai sanoit, mutta he muistavat tunteen”.

Hotelli Nuuksiolle rohkaisimme hakemaan nostetta tapahtumista ja Nuuksion alueen aktiviteettiyritysten kanssa tehtävästä yhteistyöstä. Olennaista on käyttää olemassaolevia resursseja uusille kohderyhmille. Uusia asiakassegmenttejä löydettiin harrasteryhmistä, eläkeläisistä ja eri alojen yrittäjistä, joille luotiin omia kohdennettuja palvelutuotteita kuten kursseja ja teemaviikonloppuja.